پرتغالی شدن رختکن رئال مادرید
 
اخبار رئال مادرید
چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:, :: 1:13 ::  نويسنده : caroline

رئال مادرید دوباره به زبان پرتغالی برگشته است چرا که از تابستان 2007 که په په از پورتو به رئال مادرید پیوست ، به تدریج شمار پرتغالی های تیم بیشتر و بیشتر شد . پس از دوره برزیلی ها که با حضور واندرلی لوکزمبورگو به اوج خود رسیده بود ، دوره هلندی ها با فن نیستلروی و رفقایش کلید خورد و حالا نوبت پرتغالی شدن رئال مادرید رسیده است .
تیم برزیلی زمانی در رئال مادرید مد شد که در سال 2005 زیر نظر لوکزمبورگو ، تیم حسابی برزیلی شده بود . این مربی برزیلی با تمام کادر خود در 30 دسامبر 2004 جای ماریانو گارسیا رمون را گرفت .
مربی فعلی فلامنگو ، به روبرتو کارلوس و رونالدو ملحق شد و به لیست خود ، هموطنانش ، روبینیو و باپیستا را اضافه کرد . تازه بعد از رفتن لوکزمبورگو هم سیسینیو شمار برزیلی های ترکیب را به تعداد انگشتان یک دست رساند .
البته در فصل 07-06 هم امرسون و مارسلو به تیم اضافه شدند اما با توجه به رفتن باپتیستا به طور قرضی به آرسنال ، شمار برزیلی های تیم به عدد شش رسید .
اما کمی بعد هلندی ها جای بازیکنان آمریکای جنوبی را گرفتند . هلند تیمی بود که به طور سنتی با بارسلونا خو گرفته بود اما رئال مادرید تصمیم گرفت در سیاست نقل و انتقالات ، انقلابی ایجاد کند . اولین و شاید محبوب ترین هلندی در میان هواداران ، رود فن نیستلروی بود . در تابستان 2006 به تیم ملحق شد ، همان زمانی که برزیلی ها شش تایی شده بودند . سال بعدش ، اشنایدر ، روبن و درنت به تیم اضافه شدند اما بیشترین شکوفایی در فصل 09-08 بود که فن در فارت و هونته لار (در زمستان) به رئال مادرید اضافه گردیدند تا شمار هلندی های رختکن برنابئو به عدد شش برسد .
په په در آن سال ، فصل دوم حضورش در رئال مادرید را سپری می کرد ، در واقع جزیره ای پرتغالی بود در مقابل دنیایی نارنجی . اما فصل 10-09 بود که با حضور کریستیانو رونالدو در تیم ، دوره پرتغالی ها هم آغاز شد .و با ملحق شدن خوزه مورینیو به رختکن تیم ، دوره پرتغالی ها شدت بیشتری گرفت . آقای خاص ، کاروالیو را فصل قبل به تیم آورد و حالا هم کوئنت رائو را انتخاب کرده است تا نفوذ خورخه مندس ، وکیل پرتغالی در تیم بیشتر شود .
در واقع در نقطه مقابل پرتغالی ها ، مثلث ترکیه ای - آلمانی اوزیل - شاهین و آلتین توپ قرار دارند . البته آرژانتینی ها هم هنوز با داشتن 30 بازیکن در تاریخ رئال مادرید ، رکورد دار هستند .
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار رئال مادرید و آدرس realmadridfc.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 931
بازدید کل : 6011
تعداد مطالب : 149
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1